DirectorActorsSynopsisLéa lives in Le Havre, the town where she grew up. She goes to university and alone takes care of her grandmother, who requires constant attention. To make ends meet, she works as a waitress at a nightclub. But Léa dreams of another life. She wants to move to Paris to study political science. When she is accepted at the prestigious Political Studies Institute, she must make decisions. She must part from her grandmother. When Léa finally finds a decent rest home for her, she is faced with a dilemma: the rest home is expensive and she does not have the funds. Léa decides to become a stripper... Production photos (5)