DirectorActorsSynopsisPilar is a Spanish widow who has raised her three daughters in France. In love with Fernand, the manager of the building in which she lives, she organizes a lunch in her home with the intention of introducing him to the rest of the family. The reunion goes wildly wrong and the family's craziness overtakes. Production photos (8)