Lydia, forty years old, has to go to her mothers for lunch every sunday. But this sunday will be particular. She takes to this lunch an unstable young man of seventeen years which she has just met at the market. By making this stranger penetrate into the bourgeois universe of her mother, confusion settles down at the same time as desire and jealousy.