DirectorActorsSynopsisThe lives of several people will be turned upside down by their encounter with Cécile, a child-woman, object of desire who exercises her freedom to choose. Provocative and extroverted, Cécile assumes a liberated sexual life, transgressing social norms and breaking taboos. Her behavior forces others to reveal themselves. Searching for truth, Cécile uses her powers of seduction to reach each person's authenticity. Q's full meaning then becomes clear. Through the language of feelings and the body, the film presents a tableau of young French people who question their intimate relationships. It is also a call to freedom that refuses the conformism and superficiality of today. Production photos (12)