Co-boy and Indian are professional disaster zones. As soon as they have a plan, chaos springs from its box. This time, they want to wish Horse a happy birthday.
What gift should they get him? A make-it-yourself barbecue set! Great idea, except the order goes haywire and Co-Boy and Indian get delivered a million bricks! It's no longer a birthday, it's a tsunami! Horse's house disappears, crushed, under a ton of bricks.