The story of three women in Tel Aviv today. Three stories of a solitary quest for happiness that interweave and pivot around a beach in Tel Aviv, the main setting that inspires and absorbs the characters. A satire full of humor, an allegory of a lost generation, Jellyfish paints the tender and forthright portrait of young Israelis today.