DirectorActorsSynopsisHow do you bring together such different people as Odette Saint-Gilles, an aging, forgotten actress living in a welfare home, Augustin Dos Santos, a pool boy at the Ritz Hotel, Bettina Fleischer, the heroine of a popular soap, and Raphael, a young, disturbingly handsome man? Together, will they have a last chance to make their dreams come true? Production photos (5)