Dany Carrel and Danielle Darrieux star in this adaptation of a novel by Jean-Pierre Ferriere. Attending the funeral of her husband, a widow notices a stranger present. The stranger turns out to be a woman who was involved with a drug deal her deceased husband was making. Now the stranger is after some missing heroin and uses her boyfriend to try to find out where it might be. The unfortunate widow, however, is not as much a victim as she seems.