Director : Claude MillerActors : Ludivine Sagnier, Nicole Garcia, Bernard Giraudeau, Robinson Stévenin, Jean Pierre Marielle, Julie Depardieu, Yves Jacques, Anne Le Ny, Marc Betton, Vanya Peirani-Vignes, Fani KolarovaFeature film, Fiction Production language : French Nationality : Majority French (France, Canada) French release : 8/27/03 Runtime : 1h 44mn Current status : Released Associate production company : Films de la Boissière (Les)French distribution : Pyramide DistributionFilm export/Foreign Sales : Pyramide International Synopsis Can one reconcile one’s life personal life with one’s professional life in the movies? Can one choose between art and life? Mado, a famous actress, spends her summer vacation in her country house in Brittany, accompanied by her brother, Simon, her son, Julian, who wants to become a filmmaker, and Brice her current lover and director of her latest films. She and Julien have a stormy relationship. Julien is madly in love with Lili, a young woman who lives in the region and who dreams of becoming an actress. Although fond of Julien, Lili is fascinated by Brice, an established filmmaker who doesn’t seem insensible to her charms. One day, Lili offers to leave everything behind if he’ll take her to Paris with him. Five years later, Lili has become a successful actress. She’s no longer with Brice. She learns by chance that Julien is about to make his first film which happens to be about her.