Une femme très, très, très amoureuse (1997)
Zak, a well-known comic-book illutrator loves women, but views the idea of commitment or children as the ultimate nightmare. The result is, he winds up having affairs exclusively with married women, preferably mothers. And if he thinks that in the wonderfully charming auctioneer Florence (Christiana Réali) he's found the perfect woman, it's because she fits this description to a tee. But an unexpected event upsets this idyll : a letter written by Zak's father on the eve of his death 25 years previously to be given to Zak by the executor of the will exactly one month before his 33rd birthday. Zak learns that he risks total penury if before his approaching birthday he doesn't get a woman pregnant. So, he has to envisage the inconceivable to conquer the inevitable. However, during the month in question, Florence decides to take a back seat to let him "sort out his problems by himself"... Yet the road Zak embarks upon could only be the ruse of a woman very, very, very much in love... to better get what she wants.