When Paul, an American Jazz Pianist, discovers that his wife has disappeared in a South American City, he sets out on a desperate journey to find her. The search leads him into the underbelly of a violent downtown world. A world where sex and souls are sold for drugs on ruthless city streets. The ruler here is Don Radeck, a sophisticated Mafia Drug Lord who holds judges, police detectives and high ranking government officials in the palm of his hand.
At the same time, Paul, the Jazz Pianist, discovers that his wife has fallen prey to the Don's organization. Finding her murdered body, he's blinded by rage and sets out to destroy Radeck. But Paul stands little chance against overwhelming odds, he's rescued by the honest partner of the murdered cop, and is recruited into their commando operation. But the commando is grossly outnumbered and somewhat naive. The success or failure of their plan depends on the co-operation of a corrupt police detective. Can he be trusted? Throwing caution to the wind, the fearless group rips into a mission of electrifying action as they fight for revenge and survival - deep in the heart of Downtown.