A tremendous congestion hit the Roma highway ring. The biggest traffic jam ever seen endures for more than 36 hours. People blocked in their cars react at the beginning normally. But the more the time advance the more we are witness of personal dramas, hysteric reactions and more. All the episodes are linked like one only plot. Cars and their hosts are a microcosm of stories part of a major universe: the congestion.