Lady M. wades every morning through the sea in order to heal her pain. But she is not what she pretends to be: Together with her partner Pompilius she finances her luxurious life by fraud and blackmailing. Falling in love with young Lambert she is about to break up all her pretendence as Pompilius is not willing to accept the youngster.