Except for the millionaire film producer, who undoubtedly only gets what he deserves, in this bedroom comedy almost everyone else on a luxury cruise liner headed for Mykonos seems to be having a good time with someone new. Doria (Jeanne Moreau) is a famed but aging opera singer whose career is necessarily drawing to a close: she is the top-billed entertainer for the voyage. Olga (Désirée Nosbusch) is the film producer's latest nubile discovery, Eric (Daniel Mesguich) is a journalist with a way with words and a weird new wife, and Andreas (Anthony Delon) is a handsome young man who is "available." He's quite available, actually, since he's a gigolo, but he finds himself quite passionate about his newest client.