By pure chance, Robert, a war photographer, turns up in Istanbul. His bag has just been stolen. He is 49. Within and around him, there is only one reality : death. In the city, he meets Gogo, a young Turkish singer. She is violent and secretive. They don't approach their love in the same manner. She believes in him for life, he believes in her for death. They love and confront one another in the heart of the city. Istanbul, where the lights are strange and the sounds surprising. The Istanbul of prostitutes, drug-addicts, dealers and whirling dervishes. Istanbul the transvestite...