With the help of his lawyer, Georges (Gérard Depardieu), a composer and one-time petty thief who grew up in poverty, attempts to escape his life in Paris and begin anew in America by illegally marrying Bronte (Andie MacDowell), a prim and repressed young lady from a privileged life in Connecticut. Bronte, who has agreed to the scheme for her own self-serving reasons, is exasperated when the Immigration & Naturalization Service investigates their case, and she and Georges, whom she detests, must spend time together studying each other's lives to avoid disaster. The fallout, and how it ends, is infinitely more delightful than your run-of-the-mill Hollywood romantic comedy, and the very ending itself stops deliciously short of where Hollywood would feel compelled to drag the story. Fine performances are given by MacDowell, Depardieu--who is fiercely charming pounding the keyboard of a Steinway at an upper class Manhattan dinner party--and Bebe Neuwirth, who is perfect as an upper-class child turned artist who revels in her irresponsibility.