Jack and Julie live in a bare flat in Paris. At night, Jack drives a taxi while Julie wanders around the city, and in the day they make love. One day Julie meets Joseph, the daytime driver of the taxi, and soon Julie is spending her nights with Joseph and her days with Jack.