Chantal Akerman, the Belgian filmmaker, lives in New York. Filmed images of the City are accompanied by the texts of Chantal Akerman's loving but manipulative mother back home in Brussels. The City comes more and more to the front while the words of the mother, read by Akerman herself, gradually fade away.