Kourou, a young villager, decides to conquer Kinshasa, the capital. But it is easier said than done. In the big city, Kourou finds nothing but odd jobs and throws his life away with prostitutes. One day he is even fired for stealing. The situation seems hopeless but the worm turns the moment when, after entering a bar, Kourou takes a mike in his hands and starts singing.