Antonio is a father who embarks on a desperate search for his son, who has gone missing after killing a man who tormented and attacked him over the love of a woman. Clara (Catherine Deneuve) is the woman in question who assists Antonio along with Matelot (Charles Vanel), an elderly man also on the run.