Roger Pigaut plays Sylvain, a tobacco smuggler working the border between France and Belgium. Sylvain lives with sexy bar hostess Germaine, played by the formidable Ginette Leclerc. Trouble begins brewing when a customs inspector, bound and determined to catch Sylvain in the act, falls in love with Germaine. It looks bad for Sylvain, but at least he finds spiritual redemption in the arms of virginal young Pa Scaline (Claire Olivia).