In Los Angeles, a real thin-man detective by the name of Al (Philippe Clay) gets involved in the case and slowly starts to ferret out evidence. Between the women in his life and his weakness for scotch, Al is busy but he still finds the time to kill off a few bad guys and stack up the clues that lead him to a bogus funeral parlor and a brutal procurer.