Harald Berger and Seetha manage to elude Chandra's soldiers until Seetha's faith in her gods results in her capture and his apparent death. Berger's partner Dr. Rhode (Claus Holm) and Berger's sister Irene (Sabine Bethmann) discover they're in the hands of a madman when Chandra lies about Berger's whereabouts. Chandra entreats Rhode to build a tomb, in which the maharaja expects to bury Seetha alive on the night of her wedding! Still trying to use Seetha to usurp the throne, Ramigani tells her that Berger is alive, but if she doesn't go through with the ceremony, he won't be for long.