Denise has gone to meet her husband in Mongolia, where he works as an engineer. One evening she loses a large sum of money gambling and borrows from the prince Hu-Long, who makes advances which she rebuffs. The prince avenges himself by sabotaging her husband's work. In the course of a dramatic confrontation, Denise kills him. Remake of C. B. De Mille’s 1915 classic, The Cheat.