Annie, the ward of Monsieur Joachim, a nightclub manager, has fallen in love with Philippe Lebon, a singer who could easily re-float her guardian's failing business. The trouble is that Joachim has already - and hurriedly - betrothed Annie to his business partner. To make matters worse the young lady suspects Philippe of being unfaithful. In order to thwart the wedding of Annie and his rival, Philippe hires two of his friends, the resourceful Beaudubec and Tracassin...