Lola wakes up in hospital, with a broken collarbone, a neck brace round her neck, lying on a stretcher. Two paramedics arrive and strap her to the stretcher to move her. They leave the hospital and drive along the pavement for a long time – far too long. She grows anxious, protests and cries out for help. Strapped to the stretcher, she has absolutely no way of freeing herself.