A series inspired by true events. After the birth of her daughter, 30-year-old Tania sinks into postpartum depression and must be hospitalized. To understand what is happening to her, she agrees—on the advice of her psychologist—to reconnect with her mother, Christine, a former foster child who has always run from her past. While exploring social services records, they discover that Rose, Christine’s mother, died under mysterious circumstances. Their search for identity then turns into a criminal investigation that unearths secrets buried for decades. But as they get closer to the truth, the threats multiply. Mother and daughter soon realize that their past could cost them their lives.