Standing in his way: DJ Diamantino, his former best friend from Kinshasa, now his greatest rival.
Between Abidjan and Kinshasa, two clans go head-to-head in a high-stakes battle for dominance. Each episode features a new “clash”, viral videos, freestyle battles, media showdowns, where reputation is everything, and one move can make or break a career.