Johan, 33 and out-of-work, moves back with his mother in his hometown. He reluctantly rediscovers her hair salon, small-town gossip... and a childhood sweetheart with whom he shares a heavy past: the burden of an abortion they never confronted. It is time to grow up. He may be 33, but he has yet to become a man.