Nino and Suzanne are driving along a road on Cap Corse. They're heading for their wedding party, a convoy of flower-bedecked cars in their wake. In a moment of distraction, the car veers off the road, unnoticed by any of the guests. What was supposed to be the happiest day of their lives ends up being the most important day of their relationship.