On a steep trail in the Alps, a man falls into the void. Behind him, another man raises the alarm. Yet they are not strangers. As members of the same revolutionary group forty years earlier, the first man had turned the second—and all his former comrades—in to the police. An unlikely encounter—and above all, an impossible coincidence—for the prosecutor in charge of the case, who is trying to get the suspect to confess to premeditated murder.