The iconic setting of the funfair takes on an evocative and ambivalent quality. Drawing on its symbolic potential, the film depicts a day spent with friends. The complexities of interpersonal dynamics are explored, with a blend of irony and the grotesque, through the actions and rides the protagonists experience in turn, alluding to the rites of passage that mark the transition to adulthood.