Aurore had dreamed of going with Nathan, the captain of the basketball team, but that was never going to happen. Luckily, she has Melanie, her best friend, who didn’t get invited either. The problem is, there are monsters at the prom. This summer, which was supposed to mark the end of high school, will be darker than expected.