At sixteen, Clem discovers she is already fourteen weeks pregnant. With no other choice, she must carry the pregnancy to term. Those around her—especially her parents—will do their best to handle the situation. But it’s not easy to stay calm when you find out your sixteen-year-old daughter is going to be a mom. And it’s even harder to keep the family together.