Anne loves François. François is crazy about Anne. The wedding will take place in Jaipur, India! A dream come true... François leaves for India before Anne to finalise some very important contracts before the wedding. Anne and her older sister Betty are due to join him a few days later. François also asks Anne to take the urn containing his mother's ashes with her so that they can scatter them there.
But things don't go as planned. Anne loses the urn during the trip, so she decides to search for it in a country she doesn't know. Completely lost, she thinks she has found the solution when she meets Ravi, an attractive Franco-Indian who lives off odd jobs. They have three days to find the urn and get Anne back to Jaipur for her wedding. But during these three days full of trials and twists and turns, they reveal themselves to each other, leading Anne to doubt her marriage.