The wealthy heiress Hélène de Graf is found dead—murdered. Her lover, Thomas, is the perfect suspect. Accused, tried, and imprisoned, he is released thirteen years later. Upon his release from prison, Thomas has only one thing on his mind: finding the true killer of the woman he loved...