What happens in a collector's mind? I wanted to get close to the inner experience of gathering visions of the world, before offering them to others. I filmed this quest as visual meditation: a silhouette wanders through a mental space, extracts elements to sublimate them. As freeing oneself from his body, freeing oneself from reason, to reach an ideal through contemplation.