At 17, Daniil is a schoolboy by day and a delivery rider by night. His mother believes in his education, but he’s not so sure. On his scooter, he tries his hand at the ‘green wave’ – the challenge of not stopping at red lights – to avoid growing up or getting closer to Agathe, the only one who’s ever managed it.