Inaugurated at the Musée de la musique in Paris in November 2025, Playing with Fire is a visual, musical, and olfactory experience that blends augmented and virtual reality to celebrate the brilliance of Yuja Wang, an internationally acclaimed Chinese-American pianist and Friend of Maison Francis Kurkdjian.