Agathe, aged 90, lives as a recluse in a snow-covered cabin. Frede, her daughter, visits her with the intention of bringing her closer to her in a nursing home in town. But between the disembowelled fox on the doorstep and her mother's disturbing behaviour, the visit takes a different turn.