For ten years, Gaëlle has been haunted by her two best friends, whom she lost on her birthday. Like every year, Erika and David return from the seaside to celebrate her birthday with her. Except that today, Gaëlle is thirty years old and wants to do everything she can to avoid the thirtieth birthday party her girlfriend has organized on the beach. She doesn't want to leave her twenties behind, even if it means putting herself in danger.