A labor dispute erupts behind the scenes at a renowned restaurant. Undocumented chefs and waiters, who are systematically employed as temporary workers, launch a wildcat strike in order to obtain legal status. Faced with this emergency, the manager must work with his remaining employees to ensure that lunch service runs smoothly.