Mathieu crosses the City with a small, very precious bag. But between a spilled coffee, a mix-up with identical bags, and an overly curious dog, his mission turns into obstacle course. When he meets Jade at the Park, everything he has gone through reveals, that what he carries with him is not just an object, but something he still doesn’t dare to say out loud.