Cathie and Fred reunite after a long absence, still as much in love as they were on the first day. Wanting to rush through the stages of their reunion, Cathie proposes to Fred, but Fred suggests they start by living together. Discovering that Fred has a cat—which he didn't have ten years ago—and that Cathie is allergic to cats, they realize they can no longer live together and decide to separate.