Frédérique, in her fifties, has dressed up to go for a walk with her dog Pauline. She hopes to encounter someone on the forest trail. It doesn't take long: Philippe and his dog Magic. The dogs get closer. Will their owners do the same? Is this what Frédérique came to the forest for?