Aisha is a Sudanese caregiver living in the heart of Cairo where she witnesses the tension between her fellow African migrants and local gangs. Stuck between an undefined relationship with a young Egyptian cook, a gangster that blackmails her into an unethical deal in exchange for safety, and a new house she's assigned to work in, Aisha struggles to cope with her fears and lost battles, causing her dreams to cross with reality and leading her to an impasse.