Prishtina, Kosovo, late 1990s. As war looms and ethnic tensions escalate, 13-year-old Dua struggles to find her place among her peers and within her changing body. After an incident shakes her community, she becomes a target herself and bonds with a fearless girl, Maki, who draws her toward an unexpected form of resistance. Between the daily violence and the growing threat of exile, there is little room for quiet awakenings.