Eva and Ben, a young, free-spirited and modern couple, are gently navigating their breakup. Their paths are diverging, each once again searching for the intensity of those first moments. The world returns to normal, nightclubs fill with hundreds of possible lives to be lived with strangers. Through his camera lens, Ben captures them, fascinated by this moment of grace. That of the first encounter, its intensity, obsessed with the desire to relive it even more intensely.