What do the well-to-do Védrineses have to do with a bunch of unpolished Gypsies like the Pittuitis? Nothing surely ... except that Théo Védrines, the son of the well-known publisher, has knocked up Zita, a Gypsy girl. Pittuiti sees red and decides to demand an eye for an eye. To this effect he sends his son Bruno, a guitarist, to the Védrineses', with the mission -not so impossible!- to seduce Gisèle, their daughter, in reprisal...