In 1998, Salima, a fearless young woman from Madagascar, moves to Réunion to marry a man she has never met, hoping that this union will bring her a better life. She meets her fiancé, Jean, a farmer who suffers from extreme shyness. The two strangers begin a difficult relationship, fraught with misunderstandings and doubts.